Design Grafic Print 2020

Design Grafic Print 2020

Tema de culoare:

Primul lucru pe care l-am putut evidenția: utilizatorii s-au plictisit cu pagini web simple, aplicații mobile și postere. Branduri globale precum Apple, Samsung, Hublot, precum și mesageri de top instant ca Telegram au înțeles acest lucru. Vom vedea noi predicții de proiectare. Prin urmare, în designul grafic și designul logo-ului este din ce în ce mai posibil să vezi elemente luminoase și colorate. Nu a fost mult timp un secret că culorile joacă un rol important în crearea impresiei unui proiect. Dar acum acest fapt începe să fie obișnuit. Iată prima contradicție: întunericul este și la modă. Cu toate acestea, este vorba mai degrabă de nuanțe negre decât albastru sau verde închis. Un ton negru elegant combinat cu minimalism atrage un număr foarte mare de utilizatori.

Cu toate acestea, cu tendința „Întuneric”, așa cum au numit-o mulți, ar trebui să fii atent. În primul rând, este plin de culori strălucitoare. Puteți adăuga culori calde precum roșu sau galben, dar:

  • trebuie să fie plictisitoare;
  • elementele de culoare trebuie să fie mici și în cantitate limitată.
Dezvoltare interactivă

Următoarea tendință care continuă câțiva ani sunt elementele animate. Tranzițiile drepte între pagini și deschiderea ferestrelor de lucru sunt în trecutul îndepărtat. Slide-urile, schimbarea de claritate, rotiri și multe altele fac ca proiectele și site-urile să fie mai interactive, ceea ce atrage utilizatorul. Unul dintre obiectivele proiectării este atragerea atenției utilizatorului. Afișează cel puțin un site interactiv de oportunitate sau un poster și utilizatoru va vrea să le exploreze pe celelalte. Acest lucru va trezi mult mai mult interes pentru produs. Prin urmare, interactivitatea este o constantă și am văzut-o în tendințele UI.

Deformarea vizuală

Încă o dată: un design UX bun atrage atenția și nu permite să privească în urmă. Cum se realizează acest lucru? Facând publicului să ia în considerare toate elementele pentru a înțelege esența imaginii. Cu alte cuvinte, te poți juca cu percepția optică a unei persoane.

Cert este că,creierul nostru este construit în mare parte pe tipare. Una dintre ele este imagini simetrice, drepte. Dar dacă aceste reguli sunt încălcate, creierul nu va trece, ci va dori să examineze și să înțeleagă mesajul. Deci, ne transmite semnale prin care, în 90% din cazuri, încetăm să privim imagini deformate.

Particularitatea unui astfel de design este că,creează un sentiment de dinamism al imaginii, atunci când este de fapt statică. Cumva adaugă viata și atrage utilizatorul să vadă imaginea, chiar și atunci când devine de înțeles.

Modele futuriste

Acestea pot fi elemente grafice unice sau întreaga imagine. Oricum, în următorii ani, acesta va ajuta mărcile să creeze conținut cu adevărat unic. Mai mult, chiar și marile corporații se pot actualiza și ține pasul cu vremurile. Evident, noua versiune arată mult mai colorată și corespunde cu adevărat tendințelor moderne.Punctul principal al acestei tendințe este faptul că nu vom ști niciodată care va fi viitorul. Prin urmare, în această direcție, puteți da imaginație deplină. Cu cât este mai largă, cu atât designul va fi mai unic. Dacă încă nu puteți decide cum să vă proiectați proiectul, alegeți unu futurist. Este aproape imposibil să greșești.

feature-1
Gradienţii

La început, am spus că oamenii s-au săturat de modele plictisitoare. Unul dintre acestea este monotonia. Prin urmare, în ultimii ani, gradienții s-au dezvoltat, „tranziții de culoare”, așa cum sunt numite astăzi. Întrucât aceasta este o tendință destul de nouă, trece printr-o etapă experimentală. Prin urmare, acum putem vedea multe moduri de implementare a acesteia. Poate fi o simplă separare a unei imagini în mai multe culori sau o tranziție lină de la o culoare la alta. Și acum nu contează dacă utilizați combinațiile așteptate (alb cu negru / roșu cu portocaliu / albastru cu violet) sau culori incompatibile la prima vedere. Gradienții sunt una dintre tendințele cheie în design grafic. Pentru că astăzi poate fi folosit în aproape orice formă.

Optimizare pentru motoare de căutare

3D:

Compozițiile tridimensionale, mai presus de toate, reprezintă un munte de lucru pentru proiectant. În consecință, obținem o imagine rafinată în care doriți să vă cufundați. În același timp, proiectele 3D ne umplu din ce în ce mai mult lumea. Filme, desene pe asfalt, logo-uri si multe altele sunt din ce în ce mai voluminoase.

Syro Grafica Print Online Google Ads Facebook Ads Bistrita Cluj Napoca Bucuresti
Modele asimetrice

Un aspect similar distructiv arată unic. Rețelele pătrate își pierd deja relevanța, deoarece devin plictisitoare. Și acest lucru este inacceptabil în domeniul designului grafic. Dispunerile asimetrice necesită mai multă atenție. Utilizatorii pot avea o curiozitate extraordinară despre locul în care va fi localizată noua imagine sau text, cum arată aspectul grafic al paginii. Creează un sentiment de interes și surpriză.

Website-Design-in-Vapi-Valsad-Daman-Silvassa-By-Website-Designer-of-Web-Development-Company-Weblatic
Izometrie

Desenarea unui obiect tridimensional într-o dimensiune bidimensională este o altă tendință care a început să se dezvolte în acest an. Astfel, devine posibil să creăm un univers întreg într-un spațiu minuscul. Este nevoie de mai mult timp pentru a explora universul, nu? Imaginea pare destul de simplă și curată, nu necesită mult timp pentru a studia. Dar are o adâncime cu care un design plat nu poate concura. Folosind izometria, puteți demonstra mai clar efectul unui program sau o vedere generală a terenului. Din nou, un design izometric merge bine cu majoritatea tendințelor.