Branding & Identity

Naming & Logo Design

Auditul de brand / Evaluarea necesitatiilor

In aceasta etapa vom analiza situatia brandului analizand si constatand dezvoltarea brandului din punct de vedere al strategiei, vizual, al comunicarii etc. In urma acestei etape vom realiza un proiect ce va contine problemele identificate si solutiile de brand pe care trebuie sa le implementam

Strategia de brand

Fie ca vorbim despre un brand deja lansat, fie vorbim de lansarea unui nou brand, vom porni de la proiectul de brand si vom defini strategia de brand. Strategia de brand este linia directoare pe care vom dezvolta brandul si pe care va trebui sa o urmati in continuare.

Naming - numele brandului

Numele brandului este cel mai important element al unui nou brand. Alegerea lui este un proces strans legat de strategia de brand si planul de afaceri. Vor fi urmarite aspecte legate de unicitate, elocventa, disponibilitate.

Manualul de identitate al brandului

Manualul de identitate al brandului va contine specificatii si reguli de prezentare a brandului in piata. Pornind de la numele brandului si strategia de brand se vor crea logo-ul , slogan-ul, toolkit-ul de marketing.

Implementarea strategiei de brand

In aceasta etapa a dezvoltarii brandului se vor realiza conform manualului de brand elementele specifice pentru implementarea unor actiuni de marketing, promovare.

Rebranding

Audit de brand pentru a analiza exact cauzele neperformantei. Concepem un plan de rebranding si implementam schimbarile. Refacem identitatea vizuala si prezenta online.

Plan de comunicare initial pentru relansare

Relansarea unui brand prin rebranding trebuie adusa la cunostinta clientilor , ei sunt principalii beneficiari. Construim un plan de comunicare prin care mesajele brandului ajung la clienti prin canale media imediate si eficiente.

Identitate vizuala

Imaginea companiei

Identitatea vizuala reprezinta una dintre cele mai importante elemente ce definesc imaginea unei companii atat in mediul online cat si in mediul real.

Identitatea vizuala

Identitatea unei companii ar trebui sa fie cat se poate de originala, reprezentativa, vizibila si memorabila deoarece reprezinta un mijloc de comunicare cu piata – prin intermediul tuturor partilor componente (logo, carte vizita, plic personalizat, mapa prezentare etc) cu aceeasi intensitate.

Elemente

Fiecare dintre aceste elemente il ajuta pe consumator sa identifice usor un produs sau o companie, ii ofera un avantaj in raport cu celelalte de pe piata, contribuind la succesul unei companii.

Realizare

Realizarea unei identitati vizuale ar trebui sa fie tratata cu foarte mare seriozitate, in caz contrar aceasta nu se va mai distinge de celelalte marci si nu va mai avea acelasi impact in promovare..

Consultanta

Indiferent daca se discuta despre un brand nou sau un proces de rebranding, clientii nostrii vor beneficia de consultanta pe tot parcursul dezvoltarii identitatii  si vom identifica impreuna o strategie de marketing

Campanii

Pentru ca intelegem ca fiecare detaliu trebuie sa fie impecabil, realizam pentru clientii nostrii campanii de identitate de succes avand un design armonios, imbinam cu originalitate simboluri, culori, forme, fonturi si transmitem mesajul reprezentativ intr-un mod cat mai sugestiv.

Strategie

Strategia pe termen mediu si lung este de a pozitiona brandul dumneavoastra in topul brandurilor ce activeaza pe piata pe care o vizati.