SEO ( Search Engine Optimization )

SEO

SEO – Cele mai bune practici și tendințe

Internetul este un factor de mare improtanța în modul în care marketingul se face în zilele noastre, și a ține pasul cu ultimele tendințe SEO este important pentru menținerea unei cât mai bune prezente în mediul online.
La ce ar trebui să ne așteptăm , și cum pot fi create campanii Search Engine Optimisation durabile pentru a supraviețui schimbărilor?

Acestea sunt 5 dintre tendințele SEO:

Syro Search Engine Optimization (SEO) Facebook Ads Google Ads Bistrita Cluj Napoca Bucuresti

1. Conținutul este Regele!

În prezent motorul de căutare Google poate face diferența între conținutul bine scris sau unul slab, dar și între conținutul original și cel copiat. Dacă îți dorești mai mult trafic, mai multe vânzări și mai multe venituri trebuie să creezi conținut de înalta calitate, care să fie și consistent, iar aceste lucruri îți voe asigura succesul. Pune baza pe calitatea conținutului web și nu pe cantitatea articolelor copiate, deoarece cantitatea și calitatea articolelor originale va fi un mare plus!
Zilele SEO în care cuvintele cheie sunt efectiv îndesate peste tot în conținut au trecut, fără nici un dubiu. Cu actualizarea Hummingbird, modul în care căutările sunt realizate este mai conversațional, cuvintele cheie inserate natural în conținut vor avea un punctaj Google / page rank mult mai mare, iar site-urile care vor fi afiste primele

2.Nu ignoră Social Media:

Platformele Social Media au câștigat tot mai multă importantă, iar dacă vorbim de SEO, trebuie să ținem cont de acestea în orice campanie de SEO și/sau online marketing.
Schimbarea algoritmilor de căutare Google fac că reacțiile utilizatorului să joac un rol mai important în strategia de optimizare SEO a site-urilor.
Așa că nu neglija Facebook, Google Plus, Linkedin, Twitter și Pinterest și devino cât mai activ.

Syro Seo Optimizare Website Ads Google Ads Bistrita Cluj Napoca Bucuresti
Optimizare Smartphone Tableta Syro

3.Optimizare pentru smartphone și tabletă

1 din 5 persoane dețîn un smartphone și 1 din 17 persoane dețin o tabletă, în acest context este foarte clar că site-ul tău trebuie să fie ușor de citit și accesat de pe orice dispozitiv mobil.
Optimizarea designului pentru dispozitive mobile nu este nimic nou dar această optimizare mobilă este cel mai important factor SEO din clasamentul motoarelor de căutare și ar trebui să fie cea mai importantă activitate din strategia oricărui marketer. Pentru a putea concura trebuie să ai un plan de marketing pentru mobil foarte bun și website-ul să fie optimizat pentru utilizarea mobilă (tablete și smartphone).

4.Link-uri URL pentru SEO

Link-urile URL pentru SEO descriu în clar despre ce este titlul și articolul / pagină la care duce link-ul. Un exemplu este : http://syro.ro/servicii/online-marketing/ , în acest link titlul paginii / al serviciului esre descris în link: “online-marketing”. Dacă nu vrei să pierzi clienți și utilizatori pe site-ul tău folosește această tactică, care încă are o mare importantă în optimizarea SEO și în creșterea punctajului pentru Google.

Optimizare pentru motoare de căutare
Speed Search Optimization Google

5.Timp de încarcare al site-ului cât mai mic

Google a cheltuit milioane de dolari pentru a furniza un timp de încarcare cât mai rapid pentru paginile sale de căutare. Ei au cheltui milioane de dolari pentru a reduce timpul de încarcare pentru utilizatori cu câteva sutimi de secundă, astfel, dacă tu reduci timpul de încarcare cu câteva secunde la website-ul tău ar putea genera un impact enorm asupra ta și popularitatea website-ului tău cu motoarele de căutare, și utilizatori.