Packaging

Packaging

Pe românește, termenul de packaging se referă la materialul de ambalare în jurul unui articol de consum care servește pentru a conține, identifica, descrie, proteja, afișa, promova și face altfel produsul comercializabil. În limbajul de specialitate, conceptul de packaging acoperă o arie largă de activități, iar în continuare ne vom rezuma la aspectul estetic al ambalajelor și la valoarea lor de marketing. Vom vorbi despre packaging design, cum te poate ajuta ambalajul să îți crești afacerea și care sunt principiile după care trebuie gândit acesta pentru a eficient.

Cum mă poate ajuta Syro – Creative Online & Offline cu servicii de design graphic pentru
ambalajul produsului meu?

Syro – Creative Online & Offline este o companie care oferă servicii și soluții de branding, web design, social media și design grafic și packaging din Bistrița. Indiferent dacă vrei să construiești o imagine nouă, sau pur și simplu îți dorești un upgrade al aspectului pe care produsul tău îl are, Syro este locul unde poți satisface toate nevoile legate de imagine. Echipa noastră îți stă la dispoziție pe tot parcursul procesului de transformare cu soluții creative, care îmbină partea estetică cu cea tehnică pentru a obține un aspect user friendly, astfel încât afacerea ta să atragă, și mai important, să rețină clienți.

Felul în care este gândit designul ambalajului este la fel de important ca produsul în sine. Packaging design înseamnă o gamă vastă de produse și soluțiile de ambalare corespunzătoare, dezvoltate pentru a satisface cerințele produsului tău. Acest lucru îl înțeleg tot mai multe companii din marile orașe, atfel că firmele care oferă servicii de packinging design din Cluj, de exemplu, și-au dezvoltat abilități pentru a se asigura că dezvoltă degin-uri cât mai atrăgătoare pentru publicul clujean. La fel vor acționa și firmele care oferă servicii de packaging din București. Lecția aici este că tu, ca producător trebuie să îți cunoști publicul țintă și să îi oferi un ambalaj pe care îl va cumpăra.

Syro Ambalare Creativa Pachet
Ambalare Pack Online Ads Google Ads Bistrita Cluj Napoca Bucuresti

În momentul în care alegi să adaugi acest element produsului tău, designerii Syro vor veni în întâmpinarea ta cu trei perspective majore asupra cărora vor lucra împreună cu tine pentru a găsi soluția potrivită: proiectare grafică și design de ambalare; producători de produse și ambalaje; marketing și design de ambalaje.

Din punct de vedere al unui designer grafic, designul ambalajelor înseamnă identitatea vizuală a mărcii tale. Ambalajul nu este doar „responsabil” pentru atragerea atenției clienților, dar oferă și informații despre produs și ajută la consolidarea produsului pe piață. Responsabilitatea designerului grafic este de a găsi locul care îmbină identitatea mărcii cu ambalajul corespunzător.

A doua dimensiune este perspectiva producătorului de ambalaje. Fiecare design de ambalaj are limite de producție. Sigur, poți visa o cutie care odată deschisă se va auzi tema muzicală a filmului „Titanic”, dar asta este asta o soluție practiă pentru produsul tău? Și, cel mai important, acest ambalaj elegant vă va asigura produsul de intemperii și manipularea din timpul transportului?

Al treilea subiect din discuție este marketingul. Din perspectiva marketingului, ambalajul dvs. este un element al strategiei de marketing. Ambalajul este, de asemenea, responsabil pentru comunicarea valorilor mărcii dvs. Soluția de ambalare trebuie să sublinieze valoarea cheie a produsului și să explice clar care este produsul. În plus, vine aspectul emoțional al brandingului. Evocarea emoțiilor este crucială, iar ambalarea este un mediu natural pentru a sublinia grija față de client. Un stil, o formă sau alte detalii inteligente sporește șansa ca marca dvs. să fie ținută minte, deoarece vă va face să ieșiți în evidență față de alti producători.

Syro Custom Printed Packaging Facebook Ads Google Ads Bistrita Cluj Napoca Bucuresti
Packaging Ambalare Syro Google Ads Facebook Ads Cluj Napoca Bistrita Bucuresti
Ambalare creativa pentru produse