Mobile & Social Media

Mobile & Social Media

Ce reprezintă Mobile & Social Media?

Social Media după cum anunță și primul cuvânt al acestei denumiri se referă la  toate acțiunile de socializare dintr-un cadru public cum este de altfel internetul. Socializarea în rețea reprezintă orice formă de diseminare a informației, de la cuvinte până la video, audio și foto. Mediul virtual fiind o zonă fertilă a acestui proces devine în cațiva ani cel mai ramificat câmp al comunicării, reușind în scurt timp să răstoarne tot sistemul clasic de emitere și receptare a informației. În  acest mediu, fiecare receptor poate fi și emițător realizând conținut și având parte de celebritate în funcție de gusturile publicului. Noua variantă de comunicare atrage după ea un nou tip de publicitate, un nou mod de promovare a brandurilor, a produselor,  dupa bunul plac al utilizatorului. Așadar Social Media înseamnă democrație în mediul virtual unde masa de persoane alege ceea ce o să fie de viitor sau ceea ce va  conta.

’’Omul, dupa cum spunea Aristotel este un animal social” acestă descriere, veche de aproape 2300 de ani este valabilă și astăzi. Mai mult ca oricând ne dăm seama că a comunica, a socializa reprezintă structura de bază a omenirii, toate ideile, afacerile, soluțiile și planurile nefiind  realizabile fără darul comunicării.

Mobile & Social Media înseamnă reclamă de cea mai buna calitate și anume recomandarea clientului care este mulțumit de efortul pe care il faci, colaborarea cu acesta modelându-ți  o afacere de viitor, un business de actualitate care știe să se folosească de toate pârghiile pentru a avea profit și a rămane în top. Prezența în mediul online este obligatorie pentru orice domeniu care doreste să existe, nu esti online, nu exiști. Așadar pentru publicul actual, cel cu ochii în telefonul mobil, trebuie să ai profil online, în acest mod vei fi reperat, studiat, ales și recomandat.

Unde se face Social Media?

Social Media se realizează cu ajutorul diferitelor platforme populare de  socializare unde conținutul oferit poate fi text, video, audio și foto, acoperind în acest mod cerințele receptorului. Pentru fiecare tip de conținut există platforme specializate, următoarele fiind doar cateva dintre ele:

Facebook este pe primul loc având în noiembrie 2015 un număr de 1.555 de milioane de utilizatori activi  http://goo.gl/T7Ddf0 , Twitter 316 milioane, Pinterest 100 milioane, Linkedin 97 milioane; în aceste rețele userii reușesc nu doar să își găsească prieteni cât și să fie la curent cu toate acțiunile la nivel mondial, să își găsească joburi sau grupuri cu interese comune, să ofere recomandări și sugestii legate de experiențe sau produse.

Youtube, Vimeo  sunt folosite  pentru video sharing, aici conținutul poate fi discutat, apreciat sau nu, reușind în acest mod să fie promovat de puterea userului.

WordPress, Blogger- Bloggingul primește foarte multă atenție fiind o modalitate lipsită de costuri, unde se pot promova idei, acțiuni și informații utile într-un mod constant  atingând  diferite zone de interes public reușind totodata să producă efecte vizibile în activitatea cititorilor implicați. În această zonă apare și microbloggingul unde informația este mult mai restrânsă, mai concentrată și mai rapidă: Twitter, Tumblr, Digg.

Desigur varietatea social-media este mult mai mare, de la realitate virtuală, la recenzii de marfuri sau jocuri online și biblioteci pană la life streaming și life casting, așadar acestă industrie  este în continuă dezvoltare, de neoprit în demersul ei, aducând elemente noi în fiecare clipă pentru satisfacea nevoilor publicului. Socializarea  a ajuns în acest moment să aducă oamenii mai aproape unii de ceilalti, să distribuie evenimente, emoții și obiecte  dintr-o parte a globului in cealaltă in decurs de cateva secunde. Pentru sectorul de marketing orice tip  de social media este o binecuvântare, putem spune că acest tip de activitate reprezintă pentru orice vânzător de produse sau servicii Cornul Abundenței. Dacă până de curând distanța reprezenta o problemă, acum acesta nu mai înseamnă nimic, nu există piedici în procurarea de servicii și produse dintr-o zonă neaccesibilă fizic dar accesibilă virtual, practic ne putem comanda mărfuri de oriunde din lume fără necesitatea prezenței noastre acolo, acest neajuns fiind rezolvat de mobile și social media.

De ce Mobile?

 În ultimii ani device-urile au preluat funcțiile desktop-ului și a laptopurilor, procentul persoanelor care utilizeaza mobilul pentru a socializa sau pentru a cumpăra online depașind cu mult procentul utilizatorilor clasici. În 2015 numărul celor care  utilizează internetul de pe smartphone este de 1.859 milioane http://goo.gl/ab4JfB . Telefoanele mobile sunt folosite major în rețelele de socializare datorită acesibilitații mult mai mare în oricare moment al zilei, devenind  unul dintre principalele dependențe ale utilizatorului modern. Website-ul actual trebuie să fie Mobil-Friendly pentru ca potențialul client să nu se lovească de anumite bariere în contactarea informației căutate.

Targetarea audienței

Social-Media reprezintă calea ușoară de a cuprinde date despre audiența ta, aflând caracteristici importante ale posibililor tăi clienți, reușind să te adresezi unui public căruia i-ai studiat în prealabil gusturile, sexul, vârsta și limba. Asta semnifică o abordare inteligentă în care afacerea ta merge direct la tintă fără a divaga în marea de persoane. În acest mod partea de research este vitala de aceea se înțelege de la sine că este necesar să știi cui te adresezi.

[ File # csp8435391, License # 1452660 ]
Licensed through http://www.canstockphoto.com in accordance with the End User License Agreement (http://www.canstockphoto.com/legal.php)
(c) Can Stock Photo Inc. / HypnoCreative
Feedback real și rapid

Comunicând cu publicul, iți poți crea o relație cu acesta primind feedback din partea clientului în cel mai rapid mod, relațiile cu clienții au evoluat astfel încât acestă comunicare se extinde la nivelul în care seviciile se desfășoară bilateral, adică serviciile tale pot fi imbunatațite prin sugestiile clienților, reușind în acest mod să iți dezvolți afacerea pe un plan concret și palpabil care să fie  special ajustat după cumpărător.

social-media
Networking și decizii strategice

Cunoscându-ți competitorii vei putea să iți formezi o stategie în planul tau de afaceri reușind în mod constant să iți menții businessul la cel mai înalt nivel de actualitate prin soluții moderne, inspirate, găsite prin abordari inovative sau prin colaborarea cu domenii asemănătoare ori adiacente. Comunicând îndeaproape cu alte firme din domeniu poți să implementezi strategii utile care au avut rezultate benefice, convingătoare și reale. În acest mod nu riști să ajungi învechit, deoarece ai acces nelimitat la infomații  noi și valoroase.

dcwpgv61k8ww96zh23ax5nn0g
Vizibilitate mai mare în rețea

Odată cu creșterea audienței va crește și traficul pe website-ul dumneavoastră asta însemnând o evoluție naturală SEO ( Search Engine Optimization) așadar o creștere vitală a vizibilitații în browser. În acest mod se va crea o reacție în lanț deoarece un numar mare de  persoane interesate îmi vor ridica afacerea progresiv și natural oferindu-mi din ce în ce mai multe beneficii.

Iphone-Social-Managment
Angajezi profesionști

Rețelele de socializare te ajută să fii la curent cu toate noutățile de pe piață și să observi de departe cele mai potrivite calificări pentru diferite servicii sau colaborări ce te pot ajuta în extinderea afacerii tale. Rețele ca și Linkedin sau Pinterest și Facebook iti pot arăta  profilul potrivit al colaboratorului tău sau al viitorului tău angajat astfel încât ai oportunitatea să iți găsești personal calificat după cerințele și exigențele tale.